Refining Stones. Lower and Higher

Zobacz także:

Dla broni dostępnych jest 10, a dla setów jest 8 różnych opcji. JOH wrzuca się w itemy i broń jak bless czy soul. W przypadku sukcesu trafia jedną z nich losowo ale z najniższym poziomem. Poziom tych opcji można podnosić używając Refining Stones w Aidzie u NPC Osbourne.
Tabele przedstawiają maksymalne poziomy opcji dla itemu od +0 do +13

Jak zdobyć Refining Stones?
Jeśli chodzi o Lower Refining Stones jest to dosyć banalne zajęcie. Bierzesz postać, która kosi w Lost Tower7, najlepiej eMG, albo DLcomm z krukiem, postać atakująca moby dokoła na raz, a ty zbierasz cały crap. Dobrze żebyś mógł mieć puste inventory, jak uzbierasz cały plecak crapu, chociażby 0+0 (choć nie zawsze bo itemy z sklepu się nie nadają), to hop do Aida1 do NPC Osbourne, i po kolei palisz itemy (20% szans), ale nie przejmuj się stratami Lowery wchodzą po kilka na jedne odwiedziny, a kosztów żadnych… bo zenami nie płaci się nic. Można też pójść na łatwizne i kupować Double Blade po ok 30k zen.

aida-01.jpg aida-02.jpg

Aby zrobić Higher Refining Stones - należy wkładać najtańsze itemy exc, szansa jest wyższa (50%).

W poradniku Season 2 o NPC Osbourne pisze:
"Funkcja: Tworzy mały i duży kamień (Refining Stone), dzięki któremu możemy podnosić opcje itemów dodane JoH'em. Mały kamień podnosi opcję o 1poziom, a duży o 2."
To nieprawda. Po wrzuceniu Higher Refininig poziom podskoczył z +4dd na +5dd. I patrząc na masę failed Lowerami wynika wniosek, że różnica między Lower i Higher Refining Stones jest taka, że Lower ma szansę 20% a Higher może mieć nawet 80%.
W w/w poradniku takie dwie liczby są podawane przy tych kamieniach, a przy tworzeniu Lower ze zwykłych itemów jest 20%, a przy tworzeniu higher z exc itemów jest 50% (a nie 80%).

(Nadają się tylko exc weapons i shields)
Uwaga są itemy exc, które nie nadają się na Higher Refining
np.

  • exc Serpent Staff +dmg lvl/20
  • exc Morning Star +life/8
  • exc Double Axe +0+4 +dmg 2%

jeden z nich nie da się wcale włożyć w pralkę w Aidzie, a drugi podaje komunikat:
"This item can't be combined by Refined Stone"
(nie znam zasady wg której jedne exc sie nadają a inne nie. Ze zwykłymi itemami jest tak, że te które można kupić w sklepie nie nadają się na Lower Refining - to jest sensowne, bo wystarczyłoby chodzi od sklepu do pralki i z powrotem).

exc. które się nadawały na Higher Refining Stone:

  • exc Great Hammer +dmg lvl/20
  • exc Larkan Axe (+life/8, speed+7, exc dmg+10%)
  • exc Nikea Axe +dmg rate 10%
aida-03.jpg aida-04.jpg
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License